Dec 14, 2012

Number Nineteen.


Ehheeyyyyyy! Meh nak kiss kiri kanan kiri. Haha. Bajet rindu-merindu ehh. Dah lama tak post apa-apa kat blog ni ha. Semuanya gara-gara apaaaaaa? Gara-gara busy + tiada internet connection. Maklumlah, kat sini hidup kena pakai broadband. Saya tak kaya nak beli broadband sendiri. Nak pinjam orang punya macam tak berapa nak manis since diri ini tak sah kalau online sejam dua je, nak online paling minimum kena 5 jam. Haha. Hiperbola lah aku ni. Hehe.

Soooo basically kali ni tiada cerita apa-apa. Cuma terasa nak post about few things and stuffs that I have been up to since the last time I posted. Phew, sebulan kot bro. Berlambak cerita ni. *tipu lagi.

Dekat sini sekarang tengah musim sejuk atau bak kata mat salleh, winter. Tapi sini takda snow bro, no no. Sebab sini mana hujan bro. No no. Currently kitorang kat sini (to be exact aku lah kan) selalu pakai baju 3 lapis. Kalau dah critical tu haa 4 lapis lerr. Tapi lapisan keempat tu winter coat lah kan. Haa ni yang nak cerita niii haha kepochi doh aku. Hari tuuuuu dah lama daahhhhh aku p shopping winter coat. Supposedly harga dia LE 90 (LE is the currency here okay) and then bargain punya bargain punya bargain, dapat LE 50 je youuuuuu hikshiks. Kakak gua ah yang tolong bargain, gua mana reti cakap arab en. Kelas arab pun gua dah pernah ponteng dah sebab ketidakminatanku terhadap subjek tersebut. Ah. Malas nak fikir.

Oh and bagi siapa yang tau tu whatever to you HAHAHA but bagi siapa yang taktau tu, aku sekarang ni tengah exam. Actually taktau nak cakap exam ni exam apa since kitorang ada subjek yang ada time first sem je so exam ni dikira final bagi subjek-subjek tersebut dan bagi subjek yang kitorang akan jumpa time second sem nanti, exam ni dikira midterm. Haha. Nampak tak how cool study sini? Variety tau hidup kita. Baru tak bosan :P

Okay sekarang ni aku nak cerita tentang buah-buah hati aku dekat matriks. Haha. Hari tu 11th Dec tarikh keramat bagi mereka di mana results PSPM I diorang keluar. Aku tau pun daripada kawan aku kat sini gak. Haha gila loser kan. Then aku terus text roomate aku yang menjadi orang tengah di antara aku dengan semua manusia yang ada di KMPP tersebut. Haha. Aku tanya semua orang punya results. But then she did not reply pun. 12th Dec, dia tak reply gak. Aku dah sok-sok touching dah awat dia tak reply. Pastu aku dah terfikir dah, maybe results dia teruk and dia disappointed gila ke apa ke. Aku dah start rasa bersalah sebab tanya. Thennnnnn on 4.30am (waktu tempatan = Egypt) 13th Dec aku terjaga dari tidur. Aku tengok phone aku ada message. Then aku start zikir dah "Tolonglah Ika tolonglah Ika tolonglah Ika" bila bukak memang betul-betul Ikaaaaaaa! Dia bagitau semuuuuuuuuuuuuuuuuuaa orang punya results! Oh menipu lagi aku. Haha. Dia bagitau results those people yang aku tanya jelah. Haha. Okay tetiba aku rasa sangat segan untuk cerita apa yang aku nak cerita. Haha! Agak-agak korang akan maki aku tak kalau aku tiba-tiba nak stop cerita kat sini? Hehe! Cerita selanjutnya tu biarlah di antara aku dengan Tuhan ye :D

These are few of my classmates that I am close with ;)

Kuliyyatu Thib Al-asnan = Kuliah Pergigian :) *mark the winter coat baby. Hehe!